טלי גוטליב תוקפת: "באיזו זכות בג"ץ מבטל חוקים?"

    אסתי פלד No Comments on טלי גוטליב תוקפת: "באיזו זכות בג"ץ מבטל חוקים?"

    החכי"ת לעתיד עו"ד טלי גוטליב תוקפת את בג"ץ בחריפות אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אין שום מקום בחוק שמאפשר לבג"ץ לבטל חוקים. צריך להוסיף סעיף בחוק יסוד השפיטה שיאסור זאת במפורש" | האזינו

    11:39
    07.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למרות שקשה – הכי משתלם להעניק לאחרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החכי"ת לעתיד טלי גוטליב שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ותקפה את קולות ההפחדה נגד תקציב האברכים: "ה- 50 מיליון שקל של המבצר של בנט לא משנים לאף אחד. מרצ חייבת מיליונים לקופה הציבורית, גם איילת שקד. אני לא מייצגת את החרדים. אבל עברנו מסע של השפלה, רצו לזרוק אותנו למזבלה, והשוו את נתניהו להיטלר. הגיע העת למשול".

    על פסקת ההתגברות אמרה גוטליב: "היא קצת בעייתית. כי היא אמורה למנוע מבג"ץ לבטל חוקים, וזה בעצם אומר שאנחנו מסכימים עם זה שבית המשפט מבטל חוקים, ואז אנחנו נדרשים לרוב מיוחד כדי לבטל את הביטול שלו" הסבירה.

    "זה לא תקין" הוסיפה גוטליב. "אין בשום מקום בחוק שלבית משפט מותר לבטל חוקים. מי זה בית המשפט שמבטל חוקים? אסור לו לעשות את זה. אני בעד להוסיף פסקה בחוק יסוד השפיטה סעיף מפורש שלבג"ץ אסור לפסול חוקים. נקודה".

    "הימין מגיע לשלטון ושוכח מה עשו לו. הם נתנו לחכי"ם מהאופוזיציה לדבר דקה אחת בלבד. מיקי לוי עשה מה שהוא רוצה במליאה. למה שלא נתנהג איתם ככה? הגיע הזמן לשלוט ולמשול".

    גוטליב התייחסה לכך שהרצוג  הזכיר את תיקי נתניהו בעת הטלת המנדט: "מי אתה אדוני הנשיא שאומר לנתניהו על התיקים שלו?" שאלה. "לפני 27 שנים כבר למדתי שהנשיא הוא דמות א פוליטית. זה מגיע מהחולשה של הימין. מי הוא בכלל שמביע על זה עמדה? זה בכלל לא קשור אליו. זה שאלה ציבורית והציבור הכריע".

    על האפשרות שתהיה בעיה עם כהונת דרעי כשר אמרה: "מספיק להטיל אימה. בית המשפט לא צריך להתערב בכלל בהחלטות פוליטיקה. דרעי לא קיבל קלון, קלון זה דבר שנקבע בגזר הדין. הוא לא קיבל קלון וזה נגמר. אם אליעד שרגא מאיכות השלטון רוצה לעתור שיהיה לו בהצלחה. רצון הציבור חשוב לא פחות מבג"ץ".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות